I Bloggens Värld


bloggtvillingnötter

I ”Bloggens Värld” träffar man på likasinnade. Helt fantastiska vänner. Och det är ju det som är charmen med bloggandet.  Men kan någon av er gissa vem av mina kära bloggvänner som jag har vid min sida? Det borde ju inte vara så svårt att gissa.

funny 
Ett litet tillägg:
Om igen kan gissa så lägger jag in en bild till som ledtråd.

Uppdatering 2016-06-13:
Rätt svar kom från go´aste Fru Eriksson!
tvillingnötter
Om ni klickar på bilden så kommer ni till Bosses sida.

32 thoughts on “I Bloggens Värld

      • Kul att få såna fina vänner genom bloggen.
        Grattis till det 🙂
        Under senaste åren har jag själv dock bara råkat ut för snuskgubbar.2 stycken hittills. Vad jag än har skrivit om. Har definitivt inte uppmuntrat sånt, aktar mej mycket noga för det.
        Fattar inte vad som är fel.

        Men jag önskar dej ändå en underbar sommar 🙂

        // Kao

        Men hur som helst

        Liked by 1 person

      • Tackar, tackar. Tråkigt att du råkade ut för det. Men kan det inte bero på något slags missförstånd/feltolkning av ”signaler” vid dessa tillfällen du syftar på? Nu upptäckte jag din kommentar lite väl sent eftersom jag inte har varit inne på den här bloggen på ett tag. Och snart är hösten här och sommaren ett minne blott. 🙂

        Gilla

      • Det jag råkade ut för går inte misstolkas/feltolkas.
        —-
        Ja, nu märks det tydligt att hösten är i antågande.
        // Kao

        Gilla

      • Om det inte går att feltolka så är det inte heller någonting du kan göra åt det mer än att försöka släppa det hela och gå vidare. Ingen människa mår bra av att minnas tillbaka och ”återuppleva” det som hände. Gjort är gjort, eller hur? Upp med hakan och se framåt, min vän. Kram!

        Gilla

      • Tack för det. Men jag har gått vidare för länge sen. Det var inte svårt. Jag var mest arg. Vet inte varför detta ämne kom upp igen.
        Kram / Kao

        Liked by 1 person

      • Det var faktiskt du själv som tog upp det i din kommentar den 20 juni där du bl.a. skrev:

        ”Kul att få såna fina vänner genom bloggen.
        Grattis till det🙂
        Under senaste åren har jag själv dock bara råkat ut för snuskgubbar.2 stycken hittills. Vad jag än har skrivit om. Har definitivt inte uppmuntrat sånt, aktar mej mycket noga för det.
        Fattar inte vad som är fel. …. osv”

        Kram 😉

        Gilla

      • Ja, jag vet. Men sånt påverkar mej inte längre tid än så. Det är augusti nu :-). En snuskgubbe får inte uppta min tid och mina tankar längre än så.
        /Kao

        Gilla

      • Bra! Då sätter vi punkt här om detta ämne! Jag vill inte engagera mig i eller lägga ner egna värderingar på någonting som någon annan har upplevt. Jag har varken sett eller hört om det som utspelade sig. Vill inte yttra mig. Jag var inte där. Tar ingens parti.

        Så om du ursäktar så kommer nästa kommentar som handlar om just detta att hamna där det hör hemma – d.v.s i papperskorgen för att sedan omgående raderas. Livet är alldeles för kort för att slösa bort på sådant som är negativt. Livet är alldeles för värdefullt för det. Det som har varit har varit. Och att döma någon i all evighet gagnar ingen. Tvärtom.

        Liked by 1 person

    • Heeeej! *vinkar*
      Först nu ser jag din kommentar – har ju inte varit här inne på bloggen på ett tag. Det blev inget speciellt firande den dagen. Men vi får väl ta igen det senare.
      Kram på dig, min käre Bobo Bus

      Gilla

Kommentera

