18 thoughts on “Precis tvärtom

  1. Jag har väl aldrig haft så mycket att göra nu som panschis 😉
    Skojar, jag hade häcken full med fyra barn och sommarbarn och massa djur och jobb en gång 😉
    KAN det bero på krafterna i tidscykeln??
    Vilken häftig bild du visar!!!
    Kramkram ♥

    Liked by 1 person

    • Om jag bara kunde så skulle jag göra det. Men innerst inne tror jag att ”det skulle slå tillbaka” om man kunde manipulera med tiden och ”rätta till” och föryngra kroppen. Tiden måste ju ha sin gång. för vem vet vad som skulle hända med ”lille Bobo Bus” om jag skulle råka förändra honom för mycket? Hur blev det då med dina böcker? En jollrande ”Bobo Bus-bebis” som varken kan läsa eller skriva kryper lallande omkring på golvet… Solveig skulle slita sitt hår i förtvivlan när hon plötsligt insåg att hon måste göra allt jobbet själv och samtidigt måste passa barn… Hemska tanke! 😯

      Gilla

Kommentera

