Katterna har flyttat in till grevinnans blogg


hahaha

Hahaha! Det var väl skojsigt att vi fick flytta hit! Jag tror jag brallar på mig i pälsbyxan! / Busan

Nu har jag avslutat tre bloggar, (Rozie Filosoferar, Resan Mot Gryningsljuset och Spinnsidan), men de är inte raderade utan ligger kvar som ”bibliotek och tillbakablick”. Jag känner att jag varken har tid, ork eller lust med så många bloggar. Jag har därför slagit ihop dem till en, så att vi samsas under ett och samma tak.

Ha det gott alla, vi ses snart igen!
Hälsningar grevinnan Blåst af Kuling
😆

OBS! Ett litet tillägg! Det har nu blåst nya vindar och möblerat om lite  i Blåst af Kulings hjärnkontor! Fr.o.m. 2016-03-18 har jag återupplivat både Rozie Filosoferar och Spinnsidan. Resan Mot Gryningsljuset ligger fortfarande kvar i sin ”bloggslummer” tillsvidare. Kanske – kanske inte kommer bloggen åter väckas upp om jag kommer på andra tankar. Det får framtiden utvisa. Vi ses!  

😉  

 

12 thoughts on “Katterna har flyttat in till grevinnans blogg

    • Hmmmm… Kan det vara Busan du menar? Jag orkar inte med alla bloggar så därför har jag slagit ihop dem till en. Tidigare hann jag med alla, men inte nu längre. Jag har numera bara den här (och ”Portvaktens dotter” på Blogger/Blogspot).
      Kramar tillbaka min käre Bobo Bus 😉

      Gilla

Kommentera

