Lika kallt som för 50 år sedan


Grevinnan en gäckande vind3Jag såg i olika tidningar rapporter på att maj månad var den regnigaste och kallaste månaden sedan 50 år tillbaka. Början av juni var ju inte en bit bättre. Det spekuleras hej vilt omkring mig och på sociala medier om vad det kan bero på. Riktiga skräckscenarier målas upp. Och som en Facebookvän skrev i ett svar på en status där jag hade klagat på vädret så kan man undra om orsaken till det knepiga vädret kan vara detta (läs hennes svar):

”Vädermanipulation med vapnet/vädervapnet HAARP/Chemtrail weatherengeneering. Sverige har två anläggningar, en i Västerås och en i Kiruna. 2007 ”fick” Sverige den superdator som skulle vara till dessa anläggningar av USA(!). Man använder detta vapen runt om i världen som man kan se resultatet av på nyheterna av naturkatastroferna som inte längre följer naturens lagar. Det är dags att folk vaknar nu! Regnvattnet uppvisar halter av jordbundna tungmetaller som b l a aluminium, barium, strontium, virus, bakterier m.m m.m. Så det är varför vädret är som det är. Särskilt nu när övergreppet på Norrland/Sverige pågår genom den militärövning som sker mitt i djurens barnkammare. 115 jetplan, 3500 militärer som leker krig i Norrlands inland. Då används naturligtvis detta vapen som manipulerar vädret.”

Jag kan inte påstå annat än att tanken gör mig riktigt mörkrädd!

4 thoughts on “Lika kallt som för 50 år sedan

    • Ärligt talat så vet jag inte vad vi ska göra mer än att protestera och att sprida informationen vidare så långt det är möjligt. Detta förnekas trots att det finns uppgifter som visar motsatsen. Det värsta är att ingen bryr sig om vad vi tycker och tänker och det får mig att känna mig maktlös. 😦

      Gilla

Kommentera

