14 thoughts on “Det pojkarna har, det har dom!

      • Tsss… De kommer ju bara att undra vad det är för galen turist som förvirrat ut sig i lingonskogen och undra om jag rymt från golfbanan i Sveg *hemska tanke*

        Liked by 1 person

      • ”En galen turist från golfbanan i Sveg” är inte att förakta även om h*n kan tyckas ”vara lite ding i golfbollen”. De ska enbart vara glada över att de får besök över huvud taget. Och du kan ju passa på att sälja lite golfbollar till dem när du ju ändå är där. Jag kan följa med dig dit om du vill, så får de TVÅ galna turister på halsen. En från golfbanan i Sveg och en från golfbanan i Ljusdal. 😆

        Gilla

      • Nu vill jag dock poängtera att jag INTE är golfare! Allt, och då menar jag verkligen allt, som har med bollar att göra är jag helt värdelös på. Däremot gillar jag fiske, svamp- och bärplockning men framför allt naturen och den friska luften. Numera passerar jag bara Sveg för att fortsätta norrut mot de ännu högre höjderna.

        Liked by 1 person

      • Jag trodde inte heller att du är en golfare. Jag försökte bara skämta till det du skrev om. Fiske, svamp och bärplockning – ja allt som har med naturen att göra är underbart.

        Gilla

      • Fast… Som dottern brukar säga ”Det är för mycket NATUR i naturen!”, dvs för mycket mygg, knott, ormar och annat elände.

        Gilla

Kommentera

