Fuskar du va?


fuskar du va(Klicka på bilden för större format)

Märkliga saker händer här på WordPress. Jag skulle testa ett annat tema för jag har ledsnat på hur den nuvarande layoten ser ut, men när jag skulle se hur förhandsvisningen såg ut så kunde jag inte se någon ny layout utan jag möttes av denna syn som ni kan se på den ”Print Screen” (skärmdump) jag gjorde. Var kommer den mystiska kommentaren ifrån och vem har lagt in den? Vilken layout jag än valde så dök den upp! ”Fuskar du va?”  Det känns väldigt olustigt, rent ut sagt!

Någon annan som har upplevt samma sak?

4 thoughts on “Fuskar du va?

Kommentera

